سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زمام دار و کردار، راننده و نفس(مرکبی) سرکش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

به نام خدا

 

با سلام بحث ما رسیده بود به ازدواج ، و الان صحبت من با پدر مادر هاست که کمی آگاه باشند.

 

ای پدر مادر های عزیزی که می خواهید فرزند پاک و سالم تحویل جامعه بدهید سر صحبت من با شما هاست که کمی آگاهی خود را بالا ببرید و نگذارید فرزندتان ذره ذره آب شود و شما هم عین خیالتان باشد کمی هم به فکر جوانان خود باشید .

 

شما با کمی تعقل و تفکر می توانید فرزندانتان (اگر درون چاه گمراهی افتاده است) را از این منجلاب نجات دهید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه ؟

من برای شما می گویم :

آسوده و آسان ترین راه برای فرزندانتان ازدواج است .

بله ممکن است که تعجب کرده باشید ، باید هم تعجب کرده باشید چون هرگز فکر نمی کردید که من چنین راهی را جلوی پای شما می گذارم ، شما بدانید که اگر شما کمی به فرزند خود بها بدهید و او را راهنمایی کنید او می تواند خود گلیم خود را براحتی از آب بکشد نه این که اگر فرزند بخواهد خودش اقدام به ازدواج نماید پدر و مادر یا یکی از این دو به او می گویند برو بچه هنوز دهنت بوی شیر می دهد مگر ای پدر و مادر ها دهن پدر و مادر های خودتان بوی شیر می داده که در سن پایین ازدواج کرده اند همانطوری که خودتان می دانید و شاید خودتان هم در همین سن ازدواج کرده اید .

بعضی ها می گویند که ازدواج در سن پایین منجر به طلاق می شود و یک مورد را بررسی کردند و از بررسی ها متوجه شدند که این ازدواج در سن پایین نشأت گرفته از عشق های خیابانی بوده است که خودتان هم می دانید که عشق های خیابانی سرانجامی ندارد .

 

مشکل ما در کشورمان این است که به دین عمل نمی شود اگر مردم به دین عمل کنند تمام کارهایشان حل می شود ، از جمله مسأله فساد در اجتماع که روز به روز رو به افزایش است.

 

دین اسلام نمی گوید که سن ازدواج 32 سالگی می باشد ، دین اسلام می گوید و تأکید بر این دارد که ازدواج هر چه زود تر به نفع طرفین می باشد .

همانطوری که اسلام می گوید و تأکید دارد بر نماز اول وقت .

 

 

 

 

و السلام

 

نظر یادتون نره ... تا مطلبی دیگر خدا نگهدار


 نوشته شده توسط سعید کریمی در یکشنبه 84/5/9 و ساعت 4:27 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 7771
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه